GOOGLE-MAINONTA
Google hakukampanja
Lisää kävijöitä verkkosivuille, lisää liidejä, lisää myyntiä verkkokauppaan? Hakukampanjan avulla löydät ja tavoitat ihmiset Googlessa, jotka ovat kiinnostuneita palveluistasi.
Hakukampanja tarjoaa potentiaallisille asiakkaillesi heidän hakjujaan vastaavaa, relevanttia ratkaisua mainoksillasi, josta asiakas saadaan ajaettua halutulle laskeutumissivustolle. Google Analytics ja Google Tag Manager auttavat seuraamaan mitä asiakas tekee sivustollasi sen jälkeen kun hän on klikannut mainosta ja tullut sivustollesi. Google-markkinointi on nykypäivää!
Google Display - kampanja
Display-mainonta eli bannerimainonta sopii uudelleen markkinointiin sekä yrityksen tietoisuuden kasvattamiseen eli brändimarkkinointiin. Google Display -kampanjan avulla voit tavoittaa uusia asiakkaita tarkasti suunniteltujen kohdennusten avulla tai voi näyttää mainoksia sellaisille henkilöille, jotka ovat joskus käyneet verkkosivuillasi.
Google Displa -verkosto sisältää tuhansia verkkosivustoja ja sovelluksia, joihin mainoksesi voidaan saada näkymiin. Asiakkaasi voidaan tavoittaa kun he selaavat suosikki verkkosivujaan, katselevat YouTubesta videoita tai käyttävät puhelimella mobiilisovelluksia. Display-mainonnan tehokkuus on mitattavissa!
Google videokampanja
YouTube-mainonta hoituu saman Google Ads -mainosalustan kautta kuin muukin Google-mainonta.
YouTube on Googlen omistuksessa ja on osa suurta Googe Display -verkostoa ja videokampanjoiden kohdennuksessa on paljon yhtäläisyyksiä Display-mainonnan kanssa. Pystyt tavoittamaan kohderyhmäsi tiettyjen aihealueiden perusteella ja näyttää videoitasi henkilöille, jotka ovat katselleet videotasi aiemmin tai niille, jotka ovat etsineet tietoa yrityksesi tarjoamista palveluista.